Loading

Antikorozinis padengimas

Naudojamos tik itin kokybiškos “Dinitrol” medžiagos pagamintos Švedijoje

Rūdys pavojingos tiek naujiems, tiek ir seniems automobiliams.

Šimtaprocentinės apsaugos nuo rūdžių nėra. Nepaisant to, automobiliui galima padėti žiemą dažnai jį plaunant, naudojant purvasargius ir apatinę kėbulo dalį padengiant antikorozine apsauga.

70 proc. automobilio kėbulą sudaro metalinės detalės. Kol metalas automobilyje vyraus, tol korozijos nebus išvengta. Visai nesvarbu, kaip jis bus saugomas, kiek sluoksnių dažų tepama. Amžinų medžiagų nėra. Kur yra metalas, ten yra korozija.

Antikorozinio padengimo darbų eiga

Pirmiausia automobilį būtina išardyti – nuimami posparniai, apsauginiai skydai. Tada Jūsų automobilį pristatome į plovyklą, ten nuplaunamas automobilio dugnas tam, po to džiovinamas ir tik tada atliekamas padengimas. Kiekvienam modeliui taikoma individuali techninė schema. Uždara ertmė – korozijos kamera. Jos padengiamos viena medžiaga, o dugnas – ta pačia ir dar papildoma medžiaga, kuri užtikrina mechaninę apsaugą. Rekomenduojama padengti tiek naujų automobilių dugnus, tiek ir senų jau pradėjusių rūdyti, nes šiuo procesu yra sustabdomas korodavimas. Po antikorozinio padengimo, kasmet patikrinus automobilio pažeistas vietas, jo eksploataciją prailginsite daugeliui metų.

 

Kiekvienas modelis turi silpnąsias vietas. Nepaisant to, labiausiai rūdija ratų arkos, nes jos turi didžiausią kontaktą su smėliu ir druska, dėl kurios atidaro metalą drėgmei ir deguoniui.

Patikimiausiai automobilį nuo rūdžių gali apsaugoti antikorozinėmis medžiagomis padengta apatinė jo kėbulo dalis. Šią procedūrą atliekame šiltuoju metų laikotarpiu t.y. nuo balandžio iki spalio mėnesio, priklausomai nuo lauko temperatūros, nes norint

Antikorzinės dangos padengimo kaina priklauso nuo automobilio dydžio ir amžiaus.

Reikia pagalbos?

UAB „Autovitus“- atliekame įvairius automobilių, mikroautobusų remonto darbus.

Skambinkite : +370 640 83 100

Kontaktai
Skambinkite!
Adresas